Thursday, March 18, 2010

P: Same Jeans

np. From First to Last - Cashing Out

Oltiin tänään tyttärien kans vähän spring break road tripillä Haaparannassa. Mulla ei ollut/ole hirveästi rahaa, mikä oli ehkä onni onnettomuudessa sillä en omasta mielestäni ostanu mitään ihan hirveen turhaa ja osasin vastustaa jopa Skopunktenin taivaallisia houkutuksia :D

Mut huomenna (jos ehdin, mun synttäribilepäivä!) kuvailen ehkä reissun vähäisiä ostoksia.

Eilen mullekin kolahti postiluukusta H&M Spring/Summer Inspiration Catalogue, joka on aina yhtä petollinen iloinen yllätys. Päädyin tekeen pitkästä aikaa kollaasia mun lehden suosikeista, koska uskokaa tai älkää, kollaasien teko ainakin mulle toimii hyvänä keinona olla ostamatta kaikkia turhuuksia.

Tässä kollaasissa ei oo sitten niitä juttuja, jotka oon jo sortunu ostamaan :D

Tyynyt ois ihanat kummassakin värissä, mut onneks en tartte näitä eikä nää oikein edes sovi tänne mihinkään.

Tuo uimapuku pisti heti silmään. Ihana. En tiedä mikä mua tässä viehättää ja vielä vähemmän et kuinka edustava tuo mun ylläni olis mutta tää on ehkä pakko tilata jossain vaiheessa.

Uimapuvun kans sopis täydellisesti nuo punaset purkkarit. En vaan tiiä tykkäänkö näistä koska nää on kanvaasia.

Pinkki mekko olis täydellisyys kesäksi. Tohon musta leveä vyö keskelle ja à vot.

Nuo mustat paidat ois täydellisiä korkeavyötäröisen hameen kans, mut en tiiä kumman noista tilaisin. Mielipiteitä?

Ihastuin kans toden teolla jostain syystä tohon värikkääseen Garden Collectionin mekkoon. Tuo olis niin täydellinen sinne Montenegron rannoille toukokuussa...

Musta tyllihame on lasten puolelta ja haluaisin tommosen alushameeksi.

Pinkki toppi olis täydellisyyttä hipova, kun sen alle yhdistäis mustan topin. Tilasin tän jo mustana.

Valkonen Garden Collectionin paita olis kans tosi hyvä sinne Montenegroon.

Tommonen kellohame olis tilauksessa kesäksi. Tossa ois kivannäkönen.

Liivi ois kans jees. En oo kyllä ihan varma mihin ton yhdistäisin, mut esim. valkonen t-paita tms vois olla ihan jees.

Musta lyhyt bolero on taas hankintalistalla. Ton voi heittää ihan minkä tahansa mekon päälle lämmikkeeksi. Tääkin on lasten :D

Pinkki-valkoraitanen paita on ihanan kesäinen. Totakin vois käyttää vaikka minkä kans.

2 comments:

  1. Onneks mulle ei tullu moista lehtistä. :D

    ReplyDelete
  2. Von W: Onneksi olkoon :D Ite oon taas vararikon partaalla :DD

    ReplyDelete