Saturday, March 13, 2010

P: Black Flowers Blossom

np. Stromae - Alors on danse

!BDAY!

Mulla on ollu tosi kiireinen loma, tuntuu että en oo ehtiny lomailla oikeestaan yhtään. Mun synttärihäppeningit alko keskiviikkona. Mentiin porukoitten kans Matalaan syömään, mun ruuat viineineen makso 72€ mutta voin kertoa että oli pikkusen hyvää kans!

Mulla oli huono naama- ja hiuspäivä ja tämmöstä laitoin sitte päälle.

En tiiä miks en oo aiemmin käyttäny tota paitaa koska mun mielestä tuo malli sopii mulle ihan hyvin. Hame on uus ja se on vähän iso, eli se oli siis täydellinen illallishame :D

Torstaina leivoin hulluna koko päivän, koska mulla oli hyvin kunnianhimoiset tavoitteet viikonlopun synttärimenua ajatellen. Porukat tuli siis vääntään kakkua tänne.

Tämmösen kattauksen sain aikaan. Mansikkakakku oli vähän fail mut tuli syötyä kaikki. Muut tarjoilut oli samat ku seuraavanaki päivänä, eli: yllätyspasteijoita (aurinkokuivattutomaatti-vuohenjuusto ja soijarouhe-sipuli-mozzarella, yllätysmomentti lisääntyi sillä että pasteijat meni uunissa sekasin ja en tienny enää mikä oli mitäki), feta-tomaatti-oliivi-piirakkaa, mustikka-valkosuklaa- ja suklaamuffinsseja ja jenkkityylisiä chocolate chip -keksejä (eli suklaapizzaa, koska nää suli semmoseksi yheksi levyksi uunissa).

Ulkoisen kovalevyn lisäksi sain kukkia.

Ja isäpuolen äidin (80-vee mummo) ite tekemän tilkkutäkin, joka pääsi heti päällystään mun rumaa tuolia :D

Eilen sitten järkkäsin kekkerit vielä kavereille.

Tarjoilut oli samat mutta tein uuden kakun ja oon niin mielissään että toi onnistu! Päätin jo aikoja sitten että haluan Hello Kitty -teeman synttäreilleni ja inspiroiduin sitte tekemään jopa teemaan sopivan kakun.

Oikeesti en tajua vieläkään miten sain tän onnistuun näin hyvin ja tää jopa maistukin hyvältä!

Skippasin perinteisen kermavaahto-hillo-täytteen ja korvasin sen mansikka-vadelma-valkosuklaa-moussella. Oli onnistunut valinta. Tuo koristelukin oli yllättävän helppoa.

Yhyy, r.i.p. kakku.

Sain tytöiltä kivat, mun sisustukseen sopivat kynttilät.

Ja siistin kortin. Kiitti tästä! Tämä muistetaan :D

Sain kans kivan Muumi-kahvipurkin.

Tämmöstä oli sitten eilen päällä. En jaksanu yhtään miettiä mitä laitan päälle ja otin vaan ekat rennot vaatteet mitä käteen sattu. Tuo hame ja paita ei oikein tykänny toisistaan.

Kävin perjantaina postista hakeen oman synttärilahjani ♥ En sitten voinu vastustaa tämmösiä Nellyn aivan ihania mutta superkorkeita kenkiä. En tiiä ees missä näitä käytän mut tämmöset vaan piti saada ja nää on kyllä ihanat ja hyvät kans jalassa.

Otettiin Sarkun kans jotain random-kuvia.

Loppuillasta sitte päätettiin tehdä pakastemansikoista drinkit. Oli hyvää!

Nalle Puh oli kans juhlatunnelmissa. En tiiä miks mutta mua nauratti tuon asento koko illan.

Että semmonen loma ja synttärit tänä vuonna. Huomenna ehkä kattoon Alice in Wonderlandia ja sitten takas arkeen.

6 comments:

  1. ai vitsi noi nellyn kengät on ihanat! sääli että mulla on jo liian monet liian korkeat kengät joita tulee käytettyä ihan liian harvoin. :D

    ReplyDelete
  2. ihana kakku! mitä käytit tossa koristelussa:)?

    ReplyDelete
  3. Narsessa: Niin on! Ja mulla on kans ihan sama ongelma mutta järjen ääntä ei paljon siinä vaiheessa jaksa kuunnella kun jotain on pakko saada :D

    Anonyymi: Kiitti! Käytin kermavaahto-maitorahka-yhdistelmää että sain paksumman vaahdon ja sitten jotain random karkkeja ja kahta eri strösseliä. Toinen oli suklaaströsseliä ja toinen jotain princess-systeemiä (siinä purkissa oli neljää erilaista strösseliä omissa osioissaan).

    ReplyDelete
  4. aa noi nellyn kengät on niin kuolettavan ihanat! ;___; en vaan ikinä pysyis noilla pystyssä. :|

    ja myöhästyneet synttärionnittelut. o/

    ReplyDelete
  5. Voi vitsi ihania kuvia!

    Ja vasta nyt tajusin, että sullakin on 2 marsua. Mullakin on. :) Olis kiva jos voisit tehä niistä joskus tarekemman postauksen ja kertoa niistä vähän.

    ReplyDelete
  6. M: Niin ne on. Mut kyllä noi on silleen yllättävän tukevat ja helppo kävellä, jos on ennenki käyttäny jotain 10cm korkoja :) Kiitti! :)

    Anonyymi: Kiitos! Aijaa, pitääpä pistää korvan taakse jos joskus saan aikaseksi tehdä pojista postauksen. Niitä on vaan niin ärsyttävä kuvata :D

    ReplyDelete