Monday, March 29, 2010

P: The absolute best way to travel is by hat

np. VersaEmerge ♥

Mun piti postata jo eilen, mut eilen oli niin kertakaikkisen paska päivä että en jaksanu vaivautua. Hermanni-marsu oli kuollu sunnuntain vastaisena yönä ja oon yrittäny piristää Heikkiä ja olla sen seurana ettei se kuole suruun :( En osannu yhtään valmistautua tähän, sillä kumpikin marsu on vasta alle 2v.

No mutta kuitenkin. Torstaina pyörittiin Sarkun kans kaupungilla ja mentiin Sarkun ja toisen Sarkun kans kattoon Alice In Wonderland.

Mulla oli tämmöstä päällä, kerranki hyvä päivän asu -kuva.

Hattu H&M, lapaset H&M, huivi Gina Tricot, nahkatakki isän vanha, sydänlaukku Gina Tricot, vetskarihame H&M, sydänsukkikset H&M, saappaat Blink.

Mulla oli alla mun edellisessä postauksessa esittelemä Alice-paita. Alunperin oisin halunnu laittaa mustat farkkushortsit ja läpinäkyvät sukkikset mut kumpiakaan ei mun kaapista löytyny, eli täytyi tyytyä sydänkuviollisiin jotka sopi kyl hyvin leffan teemaan.

Itse leffa nyt ei oikein mua säväyttänyt edes toisella katsomalla (käytiin eilen Jaanan kans kattoon se uudelleen), mutta Irvikissa oli kyllä tosi söpö ja muistutti paljon alkuperäsen Disney-leffan kattia.

Peilikuvausta leffateatterin hississä avec Sarkku.

Sain vihdoin otettua kuvan mun vastapäisen talon katolta roikkuvista jääpuikoista. Aivan mahtavat yli metrin pituiset puikot!

Löysin torstaina kans kellon Seppälästä, 5€. Oon just ettiny tommosta valkosta jossa ois jotain hopeisia 'timantteja' tms yksityiskohtia.

Sain viime viikolla kans mun Adlibriksestä tilaamani kirjat. Oon halunnu lukee nuo Lauren Conradin L.A. Candy -kirjat jo pidemmän aikaa ja vihdoin sain ne hankittua. Tilaukseen meni kans Virginia Woolfin A Room of One's Own, jonka oon kans halunnu lukee.

Tossa yks päivä paisto jo kivasti aurinko ja oli pakko fiilistellä tulevaa kesää! (Hyi mua ällöttää nuo lenkkeilyn takia takas tulleet jääkiekkoreidet. Luulin jo et mun ei koskaan enää tarttis kärsiä niistä :D)

Ulos ei tolleen voinu lähtee ja vaihdoin korkkarit tennareihin ja päälle heitin lämmikkeeksi mustan boleron ja paksut mustat sukkikset.

Päällä oli kans mun uus lempparikaulakoru joka tuli hankittua tossa yks päivä H&M:ltä.


Sain viime viikolla kans myöhästyneitä synttärilahjoja, Jack Daniel's toffeeta ja 3 kivaa retrolasia, jotka sopii jo mun aiemmin ostamiin vastaaviin laseihin :)

Huomenna voisin vielä postata viime viikonlopun jutuista. Keskiviikkona suuntana Helsinki, laiva ja Stockholm!

******************

Hermanni (alkup. Hocus Pocus) 4.4.2008-27.3.2010 (kuvassa pentuna).

Hermanni (Hocus Pocus), Honey Bunny ja Heikki (Hubba Bubba).

There will always be a place for you in my heart ♥

5 comments:

  1. ikävää tuo marsun kuoleminen :\

    ReplyDelete
  2. oon katellu noita samoja jääpuikkoja jo aika pitkän aikaa! on mahtavan näköiset, toivottavasti kukaan ei vaan jää alle.

    ReplyDelete
  3. Brita: Niin on mut eipä sille mitään voi :(

    Anonyymi: Jep mut onneks siihen ei voi jäädä alle :)

    ReplyDelete
  4. Voi ei! Vasta nyt huomasin tän postauksen.. Surku homma Hermannin kanssa. :( Ootko hankkimassa nyt uuen marsun vanhan kaveriks?

    ReplyDelete
  5. Anonyymi: En usko, ainakaan tällä hetkellä. Heikki on ollu nyt ihan pirtee :)

    ReplyDelete