Tuesday, February 16, 2010

S: not a part of your cliché

Haha, voi ei, mulla ei ollu koulua eilen ku koulutyypit tuli tänään vierailee parissa koulussa Oulusa, ja eiköhä meillä ollu ny sit vapaa-aikaa ennen suuntaamista kohti Käläviää .. Voitte arvata mihin se sitte johti :C



UUET KENGÄT ! :'D 20€ Spirit Storesta. En voinu olla ostamatta ku oon haaveillu violeteista yksilöistä jo jonku aikaa. Nii ja ostin mää myös aurinkolasit 9€:llä Glitteristä - hups. Kuvassa myös yks lempparivaatteistani ikinä, nimittäin toi raidallinen paita/mekko on Lindexiltä ja se on niiin pehmee et voisin käyttää sitä vaikka 24/7 *_*


Nii ja ajattelin muuten ku en oo koskaan tehny semmosta juttuu mis näyttäsin mitä kaikkee romuu mun laukusta löytyy, joten here goes:





Kaikki muut o suht normijuttui, mut toi limsa on kyl iha matkaeväs ny ku joutu pitkään tänää hyppelee paikasta toiseen, eli ei kuulu vakiokalustoon xP Tosin myös koruja on harvoin laukussa muuten ku sinne unohtuneina. Huulirasvaa pittää aina olla ja kynsiliima on pakollinen hätäavuksi jos geelit sattuu räpsähtää irti.


Eikait mulla sitte muuta tällä kertaa o/

2 comments:

  1. Kauhee, ku pärjäät vähällä. Meikä kantaa aina puolta elämää mukana...:D

    ReplyDelete
  2. hahaa, mää en tarvikkaa kaikkii ihme käsirasvoi ja muista härdellejä aina mukaan XD Nojoo, on mullaki normisti paljo jottai roskaaki tuolla, mut ny olin vasta siivonnu :')

    ReplyDelete