Thursday, February 25, 2010

S: from scratch, begin again

np. Alanis Morrisette - Not As We--

PLAA & JEE, mulla alko hiihtoloma ! En ehkä ala tänne jauhaa mittää liian henkilökohtasia juttuja, ne jääköön livejournaliin, mutta voin kertoo että on vähän ristiriitaset tunteet tän mun saippuaooppera -elämän kans. Huhhuh sanon vaa. Mut jospa se aurinko alakas taas paistaa ku saa hommii tehtyy ja synttäritki on ihan kohta.


Ei mulla oikeestaan hirveesti mittää asiaa tänään oo. Tosin mulle tuli taas kynsijuttui Saksasta:





Paljo kaikkee sälää, jotka ei kyllä ehkä oo niin kovin kuvauksellisia mutta sitäki tarpeellisempia että mun paperin ohuet kynnet pysyy elossa : | Nojoo, huomenna varmaan jos sais noita tähtiä laitettua kynsiin ni sitte kans kuvaa niistä in action. Tosin on _aivan_pakko käydä ostaa yks uus kynsilakka ennen sitä ...


Tänään mulla oli vielä koulussa kiva asu, joka tosin näyttää kuvissa enempi ko tylsältä:



Mut tykkään tosta Japanista ostetusta rusettirintaneulasta ja mun hiuksista, vaikka varmana jokainen niistä on vähintään kakshaaranen :c

Oisko jotai ihme ainetta olemassa noille latvoille et ne sais heräämään taas eloon? Yhyy, vinkkejä vastaanotetaan, kiitos !

9 comments:

  1. Ihana tuo rintaneula <3

    Hius on kuollutta ainetta, joten varsinaisestihan sitä ei saa eloon enää millään. Erilaisilla jätettävillä hoitoaineilla ja latvasuojilla kuivien latvojen ulkonäköä voi kyllä feikata paremmaksi :) Ainakin miun ihan liikaa rääkätyt hamppulatvat tykkää Redkenin All Soft -sarjan Soft Endsistä (valitettavasti lopetettu, saattaa vielä säkällä löytyä jostain, korvaajana Velvet Whip) jossa on sen verran silikonia, että se tavallaan liimaa haaroittuneet latvat yhteen. Periaatteessahan mikä tahansa silikonipommi tekee saman asian, kannattaa tsekata esim. Bonacuren latvasuoja, joka sekin on vallan pätevä.

    Huh, romaani :)

    ReplyDelete
  2. mun latvojen pelastus on tigin shine out blaster! eihän se tietenkään niitä oikeasti korjaa, mutta naamioi ne näyttämään huomattavasti paremmilta. ^__^

    ReplyDelete
  3. Jos latvat ovat tosiaan ihan kuivankarheat ja kuolleet niin suosittelen leikkaamaan kuolleet päät ennemmin pois kuin alkaa tekohengittämään niitä joka ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole kovin hyödyllistä koska noh se latva on "kuollut".

    Tällöin myös itse hiukset keskittyvät kasvamiseen eikä "kuolleen" latvan paikkaamisyrityksiin.

    Kun latvat ovat jälleen tervehtyneet niin kosteuttavia hoitoaineita, latvaseerumeita yms yms. Itse käytän aina vaan hoitosuihkeita.

    En yleensä suosittele mitään Tigin hoitoaineita, mutta tässä on yksi ihan oikeasti toimivan seerumi; http://pieceofpanda.blogspot.com/2009/07/taydellinen-seerumi.html

    ReplyDelete
  4. inna: jep <3

    Kiitos paljon tuosta romaanista, pitääpä alkaa ettii jotai tommosta lompakolle sopivaa "liimaa" : D


    narsessa: voisin kyllä vakavasti harkita tuota : O Pitäs varmaan jostai ulkomailta tilailla noita tigin juttui ettei joudu vararikkoon *__*


    Panda: oon yrittäny leikellä noita, mut mulla on tosiaan noita kakshaarasia tosi lyhyissäki hiuksissa ku oon jotenki epämääräsesti tätä reuhkaa aina välillä ite kerrostanu, eli leikkaaminen ot tosi hankalaa :c Varsinku ku ihan vasta leikkasin pisimmistä latvoista monta senttiä pois ja taas ne on iha räjähtäny -.-

    Mutta joo, vois kyllä harkita tuommosta hoitoseerumiaki :o Oon vaan oikeesti maailman huonoin käyttämään mitään muuta hiustuotteita ku pesuun tarvittavia, esim. hiuslakkaa tulee laitettua ehkä kerran kuussa ..

    ReplyDelete
  5. Mun vaurioituneen pehkoni ja järkyttävän huonokuntoiset latvani pelasti Schwarzkopf Glissin Oil Nutritive Shampoo+hoitoaine sekä samaan sarjaan kuuluva Oil nutritive serum anti split-ends latvahoito. Nää kaikki yhteensä alle 12 eurolla! :)

    ReplyDelete
  6. Anonyymi: ohoh, markettituotteissaki on näköjään noita latvahoitotuotteita, en ollu tajunnukaan ! Kiitti vinkistä, voi olla että kallistunki ensin kokeilemaan tuommosta ! :3

    ReplyDelete
  7. joo netistä kandee tilailla tigejä, tulee about markettituotteiden hinnaks kumminkin. esim täältä:

    http://www.feelunique.com/p/TIGI-Rockaholic-Rock-Out-Shine-Blaster-100ml.html

    ReplyDelete
  8. kynsijuttuja kannattaa tilata ebaysta! Oon kans tilannu ekan paketin tuoltä mistä säkin oot nyt tilannut, mut hong kongista saaa superhalvalla hyvää kamaa!

    ReplyDelete
  9. narsessa: kiitti erittäin paljon tuosta osotteesta <3 !


    Klara: Mää en taho ees opetella käyttää ebaytä ku veikkaan et se on sitte hyvästit rahoille ku sieltä alkaa sit kuitenki tilailee kaikkee muutaki : |

    ReplyDelete