Sunday, February 07, 2010

S: but it's just an image now of somebody I wanted to be

Huhhuh, pahoittelut hiljaisuudesta ! Jotenki flunssa pääs taas iskemään, joten on vähän veto pois ja tekemistä ois vaikka kuinka paljon. Tänään sain onneks kuvattua juttuja koulua varten:




Eilisen biletysasu:



Ei teheny juhliminen hyvvää flunssalle, ko tännään oli pikkusen jäätävä olo. Taijan pysyä alkomahoolista erossa siihen asti ku täytän 21v. Eli 21 päivää ...

Värjäsin pikkuveljen hiukset kans eilen, ja kun sitä väriä jäi kahesta paketista vähän jäljelle ni värjäsin piiloon sen violetin raidan omasta letistä ko se oliki tyhmä.

Meinasin laittaa päähän rusetin, mut tuli niin Lady Gaga -vibat ton tukan kans et jätin sen sitte kuitenki pois X'D Ei sillä että Lady Gagassa ois mitää vikaa =D




Tällä asulla olin sit kattomas Sherlock Holmesia perjantaina:



Oon kuvitellu et noi kengät on mulle liian isot enkä oo käyttäny varmaan viime talvenakaan niitä sitte. Noh, ny hoksasin et hitto tietenki oon ostanu noi villasukkavaralla, eli nythän noita on just hyvä käyttää ko tarviiki olla paksummat sukat :3


Mua ärsyttää mun tyyli tällä hetkellä -.- Haluisin pukeutuu jotenki selkeemmin - nyt tuntuu et on ihan liikaa vaatteita, jotka ei vaan sovi yhteen ja eäää. No ehkäpä se siitä ku kevät tullee!

2 comments:

  1. Ihanat nuo saappaat, missä on nuo nyörit edessä!!! <3 Oon ettiny tuontapaisia ehkä miljoona vuotta. Mistä nuo on alunperin?

    ReplyDelete
  2. Ida: kiitti ! :3 Ostin noi aikanaan Andiamosta, mut en löytäny nyt kengistä mitää tekstiä et minkä merkkiset nuo on :v

    ReplyDelete