Sunday, January 10, 2010

twice the encouragement of the real you

np. Mew - 156





Seppälästä uus yöpaita puoleen hintaan eli n. 6,5€. Mua harmitti ku en saanu tätä joululahjaks ja sit ko hinta oliki nyt noin edullinen ni mun ihana äiti osti sen mulle <3>




Ja mitennii nää Seppälän lakat on koukuttavia .. Tosiaan sen 2,95€ maksaa ja värejä on tosi hyvä valikoima :3


Pullasorsa ja uus leoperttihattu:


Hattu siis h&m:n alesta 5€:llä. Tolla Zaran party animal -paidalla olin eilen bilettämässä ja alaosana oli se uus tekonahkahame, ja vähänkö nyt harmittaa et en ottanu semmosta kuvaa missä seki näkys .. Taisin olla jo vähän liian bilefiiliksissä jo tuossa vaiheessa :'D


Huomenna koittaa siis paluu Kälviälle - toivottavasti saan siitä huolimatta pidettyä postaustahdin kohtuullisena <:

4 comments:

  1. oi toi yöpaita on niin ihana. *u* pitänee käydä tsekkaa onko noita täälläkin vielä jäljellä!

    ReplyDelete
  2. Toi paita on ihana. Tai siis yökkäri. oon kattonu sitä ennen joulua ja nyt aleissa, mutten oo vieläkään raaskinu ostaa :--D Ja noista kynsilakoista, olin tosi pettyny kun ne oli semmosta paksua liisteriä mikä ei meinannu kuivua millään, mut värit on kyl <3

    ReplyDelete
  3. Nadja: Paras yöpaita ikinä ! :---D


    narsessa: Kannattaa käyä kattoo <3___<3


    Mirette: Toi on khyl nii hieno et en tajuu mite oon selvinny ilman muffinssiyöpaitaa aikasemmin :'D Mutta vähä kyl outoo, mulla on ainaki ollu tosi hyviä koostumuksensaki puolesta noi lakat :O Tai tota hilejuttua en oo viel koittanu, mut ne kultanen ja sininen mitä mulla on aikasemmin ollu ni on semmosii tosi ohuita Ö__Ö

    ReplyDelete