Thursday, January 28, 2010

S: so cut the anchor on your heart to be set free

np. Rise Against - Kotov Syndrome ---


Oisko hyödyllistä et alettas laittaa toi nimen eka kirjain jo tuohon otsikkoonkin niin tietäsitte jo heti kättelyssä kenen juttuja selaatte? :3

Tuo oli oikeestaan se mun tän päivän tärkein asia .. Ärsyttää ku tekis mieli postata mutta ei oo oikein mukana mitään tarpeeks jänniä asuja. Huomenna onneks pääsen taas kotia ja siellä oottaakin jo mun h&m:n paketti !

Itseasiassa menin tilaamaan jo uudenki paketin ...



Lakanat makso alessa 7,95€ kpl ! Mää halusin nuo jo normaalihintasinaki, mut sit noi mustat oli välillä loppu, enkä tilannu sitte ku halusin nimenomaan sekä pinkin että mustan. Sit tosiaan ku pienin toimitettava tilaus on 19€ ni oli pakko ottaa nuo pyyhketki mukaan tilaukseen kun ne makso n. 5€. Niitäkin kyllä kattelin jo normaalihintasena~






Koulussa olin tänään muka stylistinä yhessä kuvausjutussa, ni pitihän se sit päästä häröilee kameran eteen tuon ghd:n kanssa :'D Tosin mun oma letti ei oo suoristusrautaa tai mitään muutakaan hiusten muotoilua nähnykään ja vaatteetki on tylsääääää : | Ens viikolla kyllä pakkaan jotan jännempää mukaan !


Kauhee muuten ko melkeen pelottaa laittaa yhtään isompia kuvia tänne :'D Se 30 pikseliäki näyttää jotenki jo paljon isommalta Ö__Ö

3 comments:

  1. Oi vitsit, kiitos Sarkku vinkistä noista lakanoista! Oon kattellu ihan samoja jo normaalihintasenaki, mut ku haluun nykyää aina tilata kahet, et molemmilla on samanlaiset, ni en oo raattinu tilata noita. Nyt tilasin molempia 2kpl. :)

    ReplyDelete
  2. oiiii mun tekee mieli noita lakanoita! mut tuntuu että lakanoita tursuu korvistakin ulos vähitellen niin ehkä on syytä pidättäytyy. x(

    ja alkukirjain on musta tosi hyvä idea!

    ReplyDelete
  3. Jasu: kiva että olin avuksi :3 nuo on kyllä niin siistit noi lakanat ~


    narsessa: voi ei :---D mulla taas o ihan liian vähän mitää hienoi ja sit joudun laittaa jotai vanhoja karvislakanoita joskus sen takia X''D

    ReplyDelete