Saturday, January 02, 2010

S < 3 Tokmanni :'D

No siis meikähän on tässä viikon metsästäny punamustaruutusta kauluspaitaa, eikä etsintä oo pahemmin tuottanu tulosta vaikka oon ravannu koko Oulun keskustan läpi, eikä marketitkaan jääneet katsastamatta. Olin jo luopunut toivosta, kunnes älysin et HEI, TOKMANNI ! No huristelin sit sinne tänään, ja tidiii:






Se on miesten XL-koko, makso n. 6€ ja mää tykkään siitä paljon <3


Ja koska oon huono ni en voinu vastustaa myöskään tätä:





Myöskin Tokmannilta, n. 23€ makso .. En voinu olla ostamatta ku mua on jo pitkään harmittanu ku en ostanu semmosta h&m:n tekonahkahametta, jollanen Pepallakin on :v







Omat henk. koht. bileet mulla täällä :---D

Ja jee, eka postaus uudelle vuodelle 2010 ! Pikkusen outoa nimetä kuviakin päivämäärän mukaan ku on toi kymppi tossa :o

4 comments:

  1. Jeejee, kiva että löysit paijan..:) Meikälläki mennee aina johonki helmikuun loppuun asti ennen ku osaa kirjottaa oikein vuosiluvun.

    ReplyDelete
  2. Minttu: jeash ! No siis normaalisti o vaihtunu yks numero, mut ny o vielä haasteellisempaa ko pitää alytä et on eri vuosiluku jo sen kolmannen numeron kohalla eikä viimesen niinkö ennen : D

    ReplyDelete
  3. Kiva paita, mun poikaystävällä on samanlainen, mut slim fit :P :D Ei mee päälle, dämm.

    ReplyDelete
  4. Mirette: hahaa :---D poikaystävälläs o hyvä maku !

    ReplyDelete