Friday, January 15, 2010

like a bird without a song

np. Manboy - Nothing Compares 2 U --

200. postaus !! Hyvä me ! :3


Hyvä minä kans, hitto vie, oon koittanu olla ostelematta mitään, mut jotenki löysin taas itteni viikolla Kokkolasta lompakko entistä tyhjempänä :C No, ostin kyllä omasta mielestäni vaan järkeviä juttuja, et ei tää sortuminen niiiin pahalta tunnu valitettavasti.



meikkipussi: Lindex, 9,95e€ 4,95€
kynsilakka (Goddess On Stage) : h&m, 3,95€ - ei mulla ainakaan oo mitään pakkomiellettä ostella näitä kynsilakkoja joka viikko ..


Sit meikä kävi tänään ekaa kertaa ikinä Lifestyle Kaupassa, enkä voinu lähtee pois tyhjin käsin .. Tai siis ok, lähin kerran mut käännyin pihalla takas ku jäi kaivelee tää:



11€ ;_____; Mun oli pakko saada toi sormus hinnasta huolimatta. Nyt vaan oottelen et Kauppaan tulee täydennys titiMadamin koruja, sillä 'pakko saada' -listalla ois kans semmonen yksisarvis-kaulakoru.




Uuet kynnet ja uus sormus <3



Käytiin myös Stockmannilla ja siis miten sitä ihmisen pitäs muka pystyä vastustamaan glitterpinkkejä joulukoristeita, joilla on hintaa vaan 50snt/kpl??!






Ja siis eihän nää mun shoppailut tähän oo tällä viikolla jääny, että toista postausta puskee viimestään huomenna lopuista jutuista :>

3 comments:

  1. HYVÄ PORO!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. ihanat kynnet, yhdet lemppareistani sun kynsistä ehkä ikinä! ja on kyllä tosiaan niin syötävän suloinen sormus että oisin mäkin varmaan tuon 11 euroa maksanut. *u*

    ReplyDelete
  3. hieno poro :---D


    narsessa: kiitti ! tykkään itekki näistä tosi paljo *w* Nii ja hei hyvä kuulla et rusettihulluja o muitaki :'D

    ReplyDelete