Saturday, January 16, 2010

I cut off all those ties tonight

np. Lapko - I shot the sheriff --

Oon tässä jo varmaan 2kk ettiny mustaa, hopeayksityiskohtasta pientä laukkua. Pari semmosta 30€:n ihanuutta on tullu vastaan, mut oon jättäny ne suosiolla kauppoihin. Isoin ongelma tässä metsästyksessä oli se, että lompakon pitäs mahtua siihen laukkuun. No luovutin sitte eilen ja kelpuutin tämän Seppälän alennuksessa olleen laukun:





10€ (huulipunajoulukuusenkoriste 50snt Stockmannilta) Tuo on ehkä vähän liian 'lady' mun makuun, mut sit taas jos mää tuota juhlissa käytän ni kai se pitää naisellinen olla :')


Sit ostin viikolla Kokkolan JC:stä paidan/mekon:



( Excuse me noi muokkaukset X'D Ei oikee hermot kestäny tehä kovin tarkkaa työtä .. )
Hintaa jäi tuolle n. 7€ ja oli pakko tosiaan ostaa kun olin kattonu tota normaalihintasena jo.
Käytinpä noita leikeltyjä farkkulegginssejäki eilen julkisesti !

Kuvassa myös ihanalla ghd:llä tehdyt kiharat, onnistu tällä kertaa vielä paremmin ku sillon uutena vuotena <:



Mun Crazy Factoryn paketti oli tullu viikolla ! *______*





sarkku <3 bling bling

5 comments:

  1. Tommonen hopeaketju laukussa on ihan helvetistä. Se tarttuu hiuksiin ja lujaa! Kannattaa testata niin tiedät mitä tarkoitan :D

    ReplyDelete
  2. Pakko tulla kommentoimaan. Oon jo jonkun aikaa blogia lukenut ja pakko sanoa, että on ihana. Toinen mun lemppareista! Kirjotat niin ihanasti ja paljon ihania kuvia! Jatka samaarataa.

    ReplyDelete
  3. Mirette: Voi rähmä DDD: No jos mää pidän tota tolleen käsilaukkuna ja kannan käsivarrel ni jos onnistusin välttelee hiuksiin takertumista >___<'


    Anonyymi: Voi ihana kommentti, kiitos ! Pelasti mun päivän kyllä, varsinki toi on hieno kuulla et kirjotustyylistä tykätään ku oon välillä pelänny et höpöttelen ihan sekavaa settiä tänne :'D

    ReplyDelete
  4. ihanat, ihanat kiharat! kauan sulla menee suunnilleen tekemisessä?

    ReplyDelete
  5. narsessa: kiitti ! hyvä muuten ku kysyit tuota, nimittäin en kattonu kelloo yhtään :---D Vahingosta viisastuneena voisin tänään taas kiharrella ja ny oikeesti kattoo kauan kestää :3

    ReplyDelete