Friday, January 08, 2010

'cause I got time while she got freedom

Harmittaa niiiin paljo ku mun Crazy Factoryn paketti ei tullu vieläkään :C Tarkottaa siis sitä et saan sen aikasintaan viikon päästä ku maanantaina koittaa taas paluu arkeen ja Kälviä kutsuu, yyh. Ois vähä noita kouluhommiaki tekemättä mut oon käyttäny aikani vähän muuhun:




Pikkuveli halus Opeth-tennarit ja meikähä oli et joo helppo homma, meikäpä kustomoi, mut voin kertoo et oliki aika vaikeeta ku toi logo on niin yksityiskohtanen :'D Sit toi orkidea-kenkä piti improvisoida kokonaan ..


Sit koska mulla ei muka oo tekemistä ja oon taas pari päivää istunu kotona ja käyny max. postilaatikolla, ni päädyin tänää muokkaamaan vanhoja mm. Japani-kuvia ja saatte nyt asujen sijasta katella niitä:









Sit viel yks Paavo:


Aww :3

8 comments:

  1. ihania kuvia! aaaa haluaa matkustaaaaaa *__* Miten ihmeessä teit noi temmarit ;o

    ReplyDelete
  2. Kivoja kuvia, tykkään etenki noiden kahden ylimmän muokkauksesta<3

    ReplyDelete
  3. heii ihania kuvia ! miten saat noi kuvat noin upeen väriseksi :o

    ReplyDelete
  4. Vähänkö IhQt noi tennarit <333 Miten osasit! Siis aeva ihanat <3

    kts mo <3

    ReplyDelete
  5. Candyce: Kiitos :3 Määki tahtosin taas matkalle! Mut siis en mää muuta tehny ku perus mustiin tennareihin maalasin kangasväreillä nuo kuvat :3


    bubble: Ne on munki lempparit ! Ja kiitos :>


    thea: kiitos paljon ! Photoshop & Paint Shop Pro on mun kavereita :'D


    Kalapuikkoveljeni Joonas: plol :D

    ReplyDelete